Zamieszczone przez Kiniu
[O1] Problem ze Skodą Octavią 1.9TDI 110KM - analiza logów
Zwiń
X
-
[O1] Problem ze Skodą Octavią 1.9TDI 110KM - analiza logów
Witam,
mam kilka problemów z moją Skodą Octavią I kombi. Silnik 1.9 TDI 110KM AHF - licznikowe 188 000 km. Komp - brak błędów.
1. Podczas zapalania musi kilka razy (2-4) zakręcić zanim zapali - szczególnie jak silnik jest ciepły. Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się, że po przejechaniu około 5 km zgasiłem auto następnie po około 10 minutach chciałem zapalić to miałem problem, rozrusznik kręcił a auto zapaliło dopiero za 3-4 podejściem. Co może być nie tak?
2. Tydzień temu zdarzyło mi się raz, że po zapaleniu auta i przejechaniu około 3 km, auto momentalnie zgasło bez jakichkolwiek oznak (zasłabnięcie, przerywanie). Później nie mogłem przez chwile zapalić auta - rozrusznik kręcił, aż w końcu się udało i wszystko było ok. Błędów w kompie brak. Co mogło być przyczyną?
3. Mam wrażenie, że autko jest delikatnie słabsze i że nie ma tych 110km (mam porównanie z dwóch wcześniejszych samochodów (Golf 3 1.9TDI 90KM, Golf 3 1.9TDI 90KM->110KM). Szczególnie wydaje mi się trochę za słaby w zakresie 1000 - 2000 obrotów. Załączyłem logi - czy może je ktoś zinterpretować i wypowiedzieć się czy coś jest nie tak?
LOG-01-000-xxx-xxxstatyczny
Saturday 23 July 2011 17:30:35
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '000
TIME
MARKER STAMP
0.00 43 106 0 28 98 201 64 139 126 127
0.34 43 105 0 28 98 201 64 139 126 126
0.70 43 104 0 28 98 201 64 139 126 127
1.05 43 102 0 28 98 201 64 139 126 128
1.42 43 105 0 28 98 201 64 139 126 129
1.79 43 106 0 28 98 201 64 139 126 128
2.15 43 104 0 28 98 201 64 139 126 128
2.51 43 102 0 28 98 201 64 139 126 125
2.89 43 102 0 28 98 201 64 139 126 126
3.25 43 103 0 28 98 201 64 139 126 128
3.63 43 102 0 28 98 201 63 139 126 127
4.02 43 101 0 28 98 201 63 139 126 127
4.46 43 101 0 28 98 201 63 139 126 126
4.87 43 103 0 29 98 201 63 139 126 128
5.27 43 105 0 28 98 201 63 139 126 125
5.68 43 105 0 28 98 201 63 139 126 129
6.08 43 105 0 28 98 201 63 139 126 127
6.46 43 105 0 28 98 201 63 139 126 130
6.83 43 107 0 28 98 201 63 139 126 126
7.19 43 107 0 28 98 201 63 139 126 129
7.55 43 103 0 28 98 201 63 139 126 126
7.89 43 102 0 27 98 201 63 139 126 127
8.27 43 101 0 28 98 201 63 139 126 124
8.63 43 102 0 28 98 201 63 139 126 128
8.97 43 105 0 28 98 201 63 139 126 129
9.31 43 106 0 28 98 201 63 139 126 127
9.66 43 101 0 28 98 201 63 139 126 129
10.00 43 101 0 27 98 201 63 139 126 129
10.34 43 103 0 28 98 201 63 139 126 125
10.69 43 105 0 28 98 201 63 139 126 128
11.05 43 108 0 28 98 201 63 139 126 127
11.39 43 103 0 28 98 201 63 139 126 127
11.75 43 102 0 28 98 201 63 139 126 125
12.09 43 101 0 28 98 201 63 139 126 127
12.46 43 107 0 28 98 201 63 139 126 130
12.84 43 104 0 28 98 201 63 139 126 129
13.20 43 105 0 28 98 201 63 139 126 128
13.57 43 106 0 28 98 201 63 139 126 128
13.95 43 107 0 28 98 201 63 139 126 128
14.32 43 102 0 29 98 201 63 139 126 130
14.68 43 103 0 28 98 201 63 139 126 127
15.04 43 102 0 28 98 201 63 139 126 128
15.38 43 102 0 28 98 201 63 138 126 129
15.76 43 106 0 28 98 201 63 139 126 129
16.11 43 105 0 28 98 201 63 138 126 126
16.47 43 105 0 28 98 201 63 138 126 128
16.85 43 101 0 28 98 201 63 138 126 129
17.21 43 103 0 28 98 201 63 138 126 130
17.58 43 105 0 28 98 201 63 138 126 128
17.95 43 104 0 28 98 201 63 138 126 127
18.33 43 105 0 28 98 201 63 138 126 124
18.70 43 104 0 28 98 201 63 138 126 128
19.05 43 103 0 28 98 201 63 138 126 126
19.39 43 103 0 28 98 201 63 138 126 126
19.75 43 103 0 28 98 201 63 138 126 127
20.11 43 104 0 28 98 201 63 138 126 126
20.48 43 107 0 28 98 201 63 138 126 126
LOG-01-003-xxx-xxxstatyczny
Saturday 23 July 2011 17:32:57
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 861-945 240-340 240-340 4-84
MARKER STAMP /min mg/R %
0.00 903 EGR Off 415.0 0.0
0.47 903 EGR Off 415.0 0.0
0.89 903 EGR Off 420.0 0.0
1.31 903 EGR Off 420.0 0.0
1.72 903 EGR Off 420.0 0.0
2.11 903 EGR Off 420.0 0.0
2.51 903 EGR On 410.0 0.0
2.90 903 EGR On 320.0 99.6
3.29 903 EGR On 225.0 99.6
3.68 903 EGR On 220.0 99.6
4.09 903 EGR On 210.0 99.6
4.49 903 EGR On 215.0 99.6
4.91 903 EGR On 210.0 99.6
5.33 903 EGR On 205.0 99.6
5.74 903 EGR On 205.0 99.6
6.16 903 EGR On 200.0 99.6
6.58 903 EGR On 200.0 99.6
6.99 903 EGR On 205.0 99.6
7.39 903 EGR On 205.0 99.6
7.81 903 EGR On 195.0 99.6
8.21 903 EGR On 200.0 99.6
8.60 903 EGR On 200.0 99.6
9.02 903 EGR On 200.0 99.6
9.44 903 EGR On 200.0 99.6
9.85 903 EGR On 205.0 99.6
10.26 903 EGR On 200.0 99.6
10.69 903 EGR On 195.0 99.6
11.08 903 EGR On 195.0 99.6
11.48 903 EGR On 205.0 99.6
11.89 903 EGR On 200.0 99.6
12.28 903 EGR On 195.0 99.6
12.67 903 EGR Off 200.0 99.6
13.06 903 EGR Off 405.0 0.0
13.45 903 EGR Off 415.0 0.0
13.84 903 EGR Off 415.0 0.0
14.24 903 EGR Off 415.0 0.0
14.63 903 EGR Off 420.0 0.0
15.02 903 EGR Off 420.0 0.0
15.41 903 EGR Off 415.0 0.0
15.82 903 EGR Off 410.0 0.0
16.22 903 EGR Off 420.0 0.0
16.63 903 EGR Off 415.0 0.0
17.05 903 EGR Off 415.0 0.0
17.47 903 EGR Off 415.0 0.0
17.88 903 EGR Off 415.0 0.0
18.30 903 EGR Off 420.0 0.0
18.74 903 EGR Off 415.0 0.0
19.19 903 EGR Off 420.0 0.0
19.70 903 EGR Off 425.0 0.0
20.20 903 EGR Off 415.0 0.0
20.65 903 EGR Off 415.0 0.0
21.08 903 EGR Off 410.0 0.0
21.50 903 EGR Off 405.0 0.0
21.89 903 EGR Off 420.0 0.0
22.28 903 EGR Off 415.0 0.0
22.67 903 EGR Off 415.0 0.0
23.06 903 EGR On 420.0 0.0
23.46 903 EGR On 295.0 99.6
23.87 903 EGR On 225.0 99.6
24.27 903 EGR On 225.0 99.6
24.69 903 EGR On 215.0 99.6
25.12 903 EGR On 210.0 99.6
25.52 903 EGR On 205.0 99.6
25.96 903 EGR On 205.0 99.6
26.43 903 EGR On 205.0 99.6
26.89 903 EGR On 200.0 99.6
27.32 903 EGR On 205.0 99.6
27.72 903 EGR On 200.0 99.6
28.13 903 EGR On 200.0 99.6
28.55 903 EGR On 200.0 99.6
28.98 903 EGR On 200.0 99.6
29.42 903 EGR On 195.0 99.6
29.86 903 EGR On 200.0 99.6
30.28 903 EGR On 200.0 99.6
30.67 903 EGR On 200.0 99.6
31.09 903 EGR On 200.0 99.6
31.51 882 EGR On 195.0 99.6
31.92 903 EGR On 195.0 99.6
32.31 903 EGR On 200.0 99.6
32.70 903 EGR On 200.0 99.6
33.09 903 EGR Off 205.0 99.6
33.48 903 EGR Off 405.0 0.0
33.88 903 EGR Off 410.0 0.0
34.29 903 EGR Off 420.0 0.0
34.69 903 EGR Off 410.0 0.0
35.12 903 EGR Off 410.0 0.0
35.52 903 EGR Off 415.0 0.0
35.93 903 EGR Off 420.0 0.0
36.35 903 EGR Off 415.0 0.0
36.79 903 EGR Off 410.0 0.0
37.22 903 EGR Off 415.0 0.0
37.66 903 EGR Off 420.0 0.0
38.06 903 EGR Off 410.0 0.0
38.47 903 EGR Off 415.0 0.0
38.89 903 EGR Off 415.0 0.0
39.30 903 EGR Off 415.0 0.0
39.70 903 EGR Off 415.0 0.0
40.11 903 EGR Off 420.0 0.0
40.50 903 EGR Off 420.0 0.0
40.89 903 EGR Off 410.0 0.0
41.29 903 EGR Off 410.0 0.0
41.70 903 EGR Off 420.0 0.0
42.11 903 EGR Off 410.0 0.0
42.53 903 EGR Off 420.0 0.0
42.93 903 EGR Off 415.0 0.0
43.34 903 EGR On 405.0 0.0
43.76 903 EGR On 295.0 99.6
44.18 903 EGR On 220.0 99.6
44.58 903 EGR On 220.0 99.6
44.97 903 EGR On 210.0 99.6
45.38 903 EGR On 215.0 99.6
45.79 903 EGR On 210.0 99.6
46.19 903 EGR On 200.0 99.6
46.61 903 EGR On 205.0 99.6
47.04 903 EGR On 205.0 99.6
47.44 903 EGR On 200.0 99.6
47.86 903 EGR On 205.0 99.6
48.30 903 EGR On 205.0 99.6
48.77 903 EGR On 200.0 99.6
49.27 903 EGR On 200.0 99.6
49.75 903 EGR On 200.0 99.6
50.17 903 EGR On 200.0 99.6
50.58 903 EGR On 200.0 99.6
50.98 903 EGR On 200.0 99.6
51.39 903 EGR On 205.0 99.6
51.78 903 EGR On 205.0 99.6
52.17 903 EGR On 200.0 99.6
52.56 903 EGR On 200.0 99.6
52.95 903 EGR On 200.0 99.6
LOG-01-004-xxx-xxxstatyczny
Saturday 23 July 2011 17:34:35
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '004
Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70
MARKER STAMP /min °BTDC %
0.01 903 Late 5.1 2.8
0.40 903 Late 5.3 2.8
0.81 903 Late 5.3 2.8
1.20 903 Late 5.3 2.8
1.59 903 Late 5.3 2.8
1.98 903 Late 5.3 2.8
2.37 903 Late 5.3 2.8
2.76 903 Late 5.3 2.8
3.15 903 Late 5.3 2.8
3.56 903 Late 5.1 2.8
3.96 903 Late 5.1 2.8
4.38 903 Late 5.1 2.8
4.80 903 Late 5.3 2.8
5.21 903 Late 5.1 2.8
5.60 903 Early 5.1 2.8
5.99 903 Early 5.5 48.6
6.39 903 Early 5.5 60.2
6.80 903 Early 6.4 60.6
7.22 903 Early 7.0 60.6
7.64 903 Early 7.0 63.8
8.05 903 Early 7.3 63.0
8.48 903 Early 7.5 60.6
8.89 903 Early 7.9 61.4
9.33 903 Early 7.9 62.2
9.83 903 Early 7.9 63.0
10.28 903 Early 7.7 63.4
10.70 903 Early 7.7 64.9
11.09 903 Early 7.9 63.0
11.48 903 Early 7.9 63.0
11.87 903 Early 8.1 62.2
12.26 903 Early 7.9 63.0
12.65 903 Early 8.1 62.2
13.04 903 Early 7.9 63.8
13.43 903 Early 7.9 64.1
13.85 903 Early 7.7 64.9
14.26 903 Early 7.7 64.9
14.66 903 Early 7.5 67.7
15.07 903 Early 7.3 67.7
15.49 903 Early 7.7 66.9
15.91 903 Late 7.7 65.7
16.32 903 Late 5.3 42.6
16.72 903 Late 5.1 37.5
17.11 903 Late 5.1 30.7
17.60 903 Late 5.1 27.1
18.08 903 Late 5.3 18.7
18.50 903 Late 5.1 10.0
18.91 903 Late 4.8 8.0
19.31 903 Late 5.1 5.6
19.72 903 Late 5.1 3.2
20.14 903 Late 5.3 2.8
20.56 903 Late 5.1 2.8
20.95 903 Late 5.1 2.8
21.35 903 Late 5.1 2.8
21.78 903 Late 5.1 2.8
22.17 903 Late 5.1 2.8
22.56 903 Late 5.3 2.8
22.95 903 Late 5.3 2.8
23.34 903 Late 5.3 2.8
23.73 903 Late 5.3 2.8
24.12 903 Late 5.3 2.8
24.51 903 Late 5.5 2.8
24.90 903 Late 5.3 2.8
25.29 903 Late 5.1 2.8
25.69 903 Late 5.1 2.8
26.10 903 Early 5.3 2.8
26.50 903 Early 5.7 51.4
26.94 903 Early 5.3 61.8
27.34 903 Early 5.5 66.1
27.75 903 Early 6.6 59.8
28.17 903 Early 7.3 67.7
28.61 903 Early 7.3 65.7
29.01 903 Early 7.5 65.3
29.42 903 Early 7.5 62.6
29.84 903 Early 7.7 62.2
30.23 903 Early 7.7 63.4
30.62 903 Early 7.7 64.9
31.01 903 Early 7.7 62.2
31.40 903 Early 7.9 62.6
31.79 903 Early 7.9 64.1
32.18 903 Early 7.7 66.1
32.59 903 Early 7.9 64.9
33.01 903 Early 7.7 63.0
33.41 903 Early 7.9 66.1
33.82 903 Early 7.7 68.1
34.22 903 Early 7.7 67.7
34.65 903 Early 7.9 64.5
35.07 903 Early 7.9 63.0
35.47 903 Early 7.7 65.7
35.92 903 Early 7.5 66.9
36.39 903 Late 7.5 64.5
36.86 903 Late 5.3 43.4
37.28 903 Late 5.5 32.3
37.69 903 Late 5.3 27.9
38.09 903 Late 5.3 22.3
38.51 903 Late 5.3 15.1
38.97 903 Late 5.3 10.8
39.42 903 Late 5.3 7.2
39.93 903 Late 5.5 2.8
40.37 903 Late 5.3 2.8
40.79 903 Late 5.3 2.8
41.21 903 Late 5.5 2.8
41.62 903 Late 5.3 2.8
42.03 903 Late 5.5 2.8
42.42 903 Late 5.3 2.8
42.81 903 Late 5.3 2.8
43.19 903 Late 5.1 2.8
43.59 903 Late 5.1 3.2
43.99 903 Late 5.1 2.8
44.40 903 Late 5.1 2.8
44.82 903 Late 5.1 2.8
45.24 903 Late 5.1 2.8
45.64 903 Late 5.3 2.8
46.05 903 Late 5.1 2.8
46.50 903 Early 5.1 2.8
46.92 903 Early 5.3 52.2
47.36 903 Early 5.3 62.2
47.86 903 Early 5.5 75.7
48.27 903 Early 6.8 66.5
48.69 903 Early 7.3 64.9
49.11 903 Early 7.3 65.3
49.50 903 Early 7.5 65.3
49.89 903 Early 7.3 65.7
50.29 903 Early 7.5 65.3
50.70 903 Early 7.5 65.7
51.10 903 Early 7.5 66.9
51.51 903 Early 7.7 65.7
51.90 903 Early 7.9 64.1
52.29 903 Early 8.1 63.4
52.68 903 Early 7.9 64.1
53.07 903 Early 7.9 64.1
53.46 903 Early 8.4 64.9
53.85 903 Early 8.1 65.3
LOG-01-011-xxx-xxxstatyczny
Saturday 23 July 2011 17:35:52
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME ? ? Regulator valve?
MARKER STAMP /min mbar %
0.01 903 ON 989.4 99.6
0.41 903 ON 989.4 0.0
0.82 903 ON 989.4 0.0
1.23 903 ON 999.6 0.0
1.63 903 ON 1009.8 0.0
2.04 903 ON 1009.8 0.0
2.46 903 ON 1009.8 0.0
2.85 903 ON 1020.0 0.0
3.24 903 ON 1020.0 0.0
3.65 903 ON 1020.0 0.0
4.04 903 ON 1020.0 0.0
4.46 903 ON 1020.0 0.0
4.86 903 ON 1020.0 0.0
5.27 903 ON 1020.0 0.0
5.69 903 ON 1020.0 0.0
6.11 903 ON 1020.0 0.0
6.52 903 ON 1020.0 0.0
6.91 903 ON 1020.0 0.0
7.31 903 ON 1020.0 0.0
7.72 903 ON 1020.0 0.0
8.12 903 ON 1020.0 0.0
8.54 903 ON 1020.0 0.0
8.97 903 ON 1020.0 0.0
9.37 903 ON 1020.0 0.0
9.79 903 ON 1020.0 0.0
10.21 903 OFF 1020.0 0.0
10.68 903 OFF 1009.8 99.6
11.15 903 OFF 999.6 99.6
11.66 903 OFF 989.4 99.6
12.16 903 OFF 989.4 99.6
12.55 903 OFF 989.4 99.6
12.94 903 OFF 989.4 99.6
13.33 903 OFF 989.4 99.6
13.72 903 OFF 989.4 99.6
14.11 903 OFF 989.4 99.6
14.50 903 OFF 989.4 99.6
14.91 903 OFF 989.4 99.6
15.33 903 OFF 989.4 99.6
15.75 903 OFF 989.4 99.6
16.16 903 OFF 989.4 99.6
16.58 903 OFF 989.4 99.6
17.00 903 OFF 989.4 99.6
17.41 903 OFF 989.4 99.6
17.84 903 OFF 989.4 99.6
18.29 903 OFF 989.4 99.6
18.68 903 OFF 989.4 99.6
19.07 903 OFF 989.4 99.6
19.48 903 OFF 989.4 99.6
19.90 903 OFF 989.4 99.6
20.34 903 ON 989.4 99.6
20.79 903 ON 989.4 0.0
21.21 903 ON 999.6 0.0
21.63 903 ON 999.6 0.0
22.06 903 ON 1009.8 0.0
22.46 903 ON 1009.8 0.0
22.87 903 ON 1009.8 0.0
23.29 903 ON 1009.8 0.0
23.71 903 ON 1020.0 0.0
24.11 903 ON 1020.0 0.0
24.53 903 ON 1020.0 0.0
24.92 903 ON 1020.0 0.0
25.31 903 ON 1020.0 0.0
25.72 903 ON 1020.0 0.0
26.11 903 ON 1020.0 0.0
26.53 903 ON 1020.0 0.0
26.94 903 ON 1020.0 0.0
27.34 903 ON 1020.0 0.0
27.75 903 ON 1020.0 0.0
28.17 903 ON 1020.0 0.0
28.59 903 ON 1020.0 0.0
29.00 903 ON 1020.0 0.0
29.42 903 ON 1020.0 0.0
29.85 903 ON 1020.0 0.0
30.28 903 ON 1020.0 0.0
30.70 903 OFF 1020.0 0.0
31.12 903 OFF 1009.8 99.6
31.52 903 OFF 999.6 99.6
31.93 903 OFF 999.6 99.6
32.35 903 OFF 989.4 99.6
32.74 903 OFF 989.4 99.6
33.16 903 OFF 989.4 99.6
33.55 903 OFF 989.4 99.6
33.94 903 OFF 989.4 99.6
34.35 903 OFF 989.4 99.6
34.75 903 OFF 989.4 99.6
35.16 903 OFF 989.4 99.6
35.58 903 OFF 989.4 99.6
36.00 903 OFF 989.4 99.6
36.41 903 OFF 989.4 99.6
36.84 903 OFF 989.4 99.6
37.26 903 OFF 989.4 99.6
37.67 903 OFF 989.4 99.6
38.08 903 OFF 989.4 99.6
38.50 903 OFF 989.4 99.6
38.92 903 OFF 989.4 99.6
39.32 903 OFF 989.4 99.6
39.74 903 OFF 979.2 99.6
40.18 903 OFF 979.2 99.6
40.63 903 OFF 989.4 99.6
41.12 903 ON 989.4 99.6
41.57 903 ON 989.4 0.0
41.96 903 ON 999.6 0.0
42.35 903 ON 999.6 0.0
42.74 903 ON 1009.8 0.0
43.13 903 ON 1009.8 0.0
43.52 903 ON 1009.8 0.0
43.91 903 ON 1009.8 0.0
44.30 903 ON 1020.0 0.0
44.69 903 ON 1020.0 0.0
45.11 903 ON 1020.0 0.0
45.53 903 ON 1020.0 0.0
45.94 903 ON 1020.0 0.0
46.34 903 ON 1020.0 0.0
46.77 903 ON 1020.0 0.0
47.18 903 ON 1020.0 0.0
47.59 903 ON 1020.0 0.0
48.04 903 ON 1020.0 0.0
48.56 903 ON 1020.0 0.0
48.96 903 ON 1020.0 0.0
49.39 903 ON 1020.0 0.0
49.79 903 ON 1020.0 0.0
50.20 903 ON 1020.0 0.0
50.60 903 ON 1020.0 0.0
51.02 903 ON 1020.0 0.0
51.44 903 OFF 1020.0 0.0
51.85 903 OFF 1009.8 99.6
LOG-01-000-xxx-xxxdynamiczne
Saturday 23 July 2011 17:13:52
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '000
TIME
MARKER STAMP
0.01 69 99 197 130 109 201 66 135 118 136
0.34 71 125 255 135 111 201 66 135 118 141
0.69 72 131 255 136 113 201 66 135 118 149
1.03 74 133 255 138 116 201 66 135 118 152
1.39 77 132 255 141 119 201 66 135 118 155
1.79 80 139 255 144 122 201 66 135 118 158
2.14 82 133 255 152 127 201 66 135 118 166
2.51 85 130 255 158 132 201 66 135 118 173
2.87 88 123 255 168 138 201 66 135 118 182
3.23 91 127 255 186 146 201 65 135 118 202
3.60 95 120 255 199 158 201 65 135 118 215
3.98 99 101 255 206 172 201 65 135 118 234
4.34 103 107 255 210 184 201 65 135 118 247
4.71 107 109 255 210 189 201 65 135 118 249
5.08 111 111 255 209 190 201 65 135 118 244
5.46 115 116 255 208 188 201 65 135 118 240
5.85 120 121 255 207 187 201 65 135 118 237
6.22 124 124 255 206 187 201 65 135 118 234
6.60 128 139 255 206 186 201 65 135 118 233
6.96 132 148 255 204 184 201 65 135 118 225
7.30 135 152 255 201 182 201 65 135 118 221
7.64 139 146 255 201 182 201 65 134 118 220
7.98 143 180 255 200 183 201 65 134 118 218
8.33 146 159 255 199 185 201 65 134 118 222
8.67 149 164 255 201 188 201 65 134 118 225
9.01 153 184 255 201 191 201 65 134 118 226
9.37 156 169 255 202 195 201 65 134 118 229
9.72 160 189 255 200 195 201 65 134 118 220
10.08 163 183 255 197 191 201 65 134 118 218
10.43 167 197 255 196 190 201 65 134 118 217
10.79 170 199 255 194 189 201 65 134 118 213
11.17 173 187 255 187 184 201 65 134 118 203
11.53 176 212 255 184 179 201 65 133 118 200
11.92 179 209 255 183 181 201 65 133 118 201
12.28 182 244 255 184 184 201 65 133 118 204
12.63 186 236 255 185 188 201 65 133 118 204
12.99 188 230 255 182 189 201 65 133 118 204
13.35 191 194 255 181 190 201 65 133 118 202
13.71 193 237 255 180 190 201 65 132 118 201
14.09 196 202 255 179 190 201 65 132 118 201
14.44 199 221 255 177 190 201 65 132 118 199
14.80 201 230 255 174 189 201 65 132 118 196
15.16 204 232 255 166 187 201 65 131 119 192
15.52 205 225 255 148 182 201 65 131 119 183
15.90 207 226 255 135 176 201 65 131 119 175
16.27 209 255 255 131 173 201 65 130 119 172
16.65 210 230 255 130 174 201 65 130 119 173
16.99 211 255 255 130 176 202 65 129 119 172
LOG-01-001-xxx-xxxdynamiczne
Saturday 23 July 2011 17:15:45
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '001
Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp.
TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110
MARKER STAMP /min mg/R V °C
0.01 1407 26.4 2.500 89.1
0.44 1470 26.6 2.540 89.1
0.87 1533 27.2 2.560 89.1
1.28 1575 27.2 2.560 89.1
1.70 1638 27.8 2.620 89.1
2.12 1680 29.2 2.620 89.1
2.54 1764 30.8 2.680 89.1
2.93 1827 31.8 2.800 89.1
3.34 1911 35.2 2.940 89.1
3.74 1974 39.0 3.120 89.1
4.13 2079 41.0 3.180 89.1
4.54 2163 42.0 3.280 89.1
4.94 2247 42.0 3.360 89.1
5.33 2352 41.8 3.380 89.1
5.72 2436 41.6 3.400 89.1
6.11 2541 41.4 3.460 89.1
6.50 2625 41.2 3.560 89.1
6.92 2709 40.6 3.500 89.1
7.32 2793 39.2 3.500 89.1
7.72 2877 38.8 3.560 89.1
8.14 2961 38.8 3.540 89.1
8.55 3066 39.2 3.600 89.1
8.95 3150 40.0 3.700 89.1
9.37 3234 40.4 3.700 89.1
9.78 3318 40.4 3.800 89.1
10.18 3423 40.2 3.840 89.1
10.59 3486 40.0 3.800 89.1
11.00 3570 39.0 3.800 89.1
11.39 3654 37.2 3.680 89.1
11.78 3717 36.4 3.700 89.1
12.17 3780 36.6 3.740 89.1
12.56 3843 36.8 3.740 89.1
12.98 3906 36.6 3.720 89.1
13.40 3990 36.6 3.800 89.1
13.81 4053 36.0 3.780 89.1
14.21 4116 35.8 3.760 89.1
14.60 4179 35.4 3.720 89.1
14.99 4242 34.8 3.700 89.1
15.38 4284 32.8 3.600 89.1
15.78 4326 27.8 3.320 89.1
16.19 4368 26.2 3.180 89.1
16.60 4389 26.0 3.060 89.1
17.02 4116 0.0 1.180 89.1
LOG-01-004-xxx-xxxdynamiczne
Saturday 23 July 2011 17:16:57
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '004
Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70
MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC %
0.00 1470 10.1 7.5 67.7
0.39 1512 9.5 7.5 70.5
0.78 1575 9.0 7.9 68.1
1.17 1617 8.8 7.7 66.9
1.56 1680 8.4 7.9 71.7
1.98 1743 7.9 7.7 68.5
2.37 1806 7.3 7.3 66.1
2.76 1890 6.8 7.3 64.5
3.15 1953 6.4 5.5 66.5
3.56 2058 5.9 5.1 70.1
3.96 2142 6.2 5.9 74.5
4.37 2226 6.4 5.9 83.3
4.77 2331 6.6 5.5 78.9
5.19 2436 6.8 6.4 78.9
5.60 2520 7.0 7.0 76.9
6.00 2604 7.7 7.0 84.5
6.41 2709 8.4 9.2 76.9
6.87 2793 8.8 9.7 83.7
7.33 2898 9.2 9.7 76.1
7.78 2982 9.7 9.7 78.5
8.24 3087 10.3 12.3 86.1
8.66 3171 11.0 9.9 87.3
9.06 3276 11.7 11.7 84.9
9.47 3360 12.1 11.4 95.2
9.87 3444 12.5 13.0 84.1
10.28 3528 12.8 13.0 85.3
10.67 3612 13.2 13.2 85.7
11.06 3675 13.4 13.4 96.4
11.47 3759 13.9 14.7 96.4
11.87 3822 14.1 14.7 96.4
12.29 3885 14.5 14.1 84.1
12.70 3948 15.0 14.7 86.5
13.10 4032 15.2 15.2 87.7
13.51 4095 15.2 16.1 80.1
13.93 4158 15.2 14.3 90.0
14.37 4221 15.2 15.6 80.5
14.82 4284 15.2 14.3 84.9
15.23 4326 15.2 14.5 85.3
15.63 4347 15.2 15.0 77.7
16.04 4389 15.2 15.8 84.1
16.46 4431 15.2 16.7 81.3
LOG-01-011-xxx-xxxdynamiczne
Saturday 23 July 2011 17:18:18
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME ? ? Regulator valve?
MARKER STAMP /min mbar mbar %
0.00 1407 1693.2 1142.4 25.1
0.39 1449 1713.6 1162.8 24.7
0.81 1533 1754.4 1193.4 25.1
1.22 1575 1774.8 1224.0 24.7
1.62 1638 1805.4 1275.0 25.5
2.03 1722 1836.0 1326.0 25.1
2.45 1806 1876.8 1397.4 24.7
2.87 1890 1927.8 1519.8 25.9
3.26 1953 1948.2 1662.6 41.0
3.67 2058 1948.2 1805.4 50.2
4.10 2163 1948.2 1958.4 57.8
4.59 2268 1948.2 2029.8 60.6
5.01 2373 1948.2 2009.4 61.0
5.41 2478 1948.2 1948.2 58.6
5.82 2562 1948.2 1897.2 57.0
6.24 2667 1948.2 1856.4 54.6
6.64 2751 1948.2 1795.2 51.0
7.05 2835 1948.2 1764.6 48.2
7.46 2919 1948.2 1785.0 47.0
7.88 3003 1948.2 1825.8 47.4
8.28 3087 1948.2 1876.8 49.8
8.72 3192 1948.2 1958.4 53.0
9.13 3276 1948.2 2009.4 55.4
9.55 3360 1948.2 2019.6 57.4
9.97 3444 1948.2 1989.0 57.4
10.37 3528 1948.2 1958.4 57.0
10.80 3612 1948.2 1907.4 53.4
11.23 3696 1948.2 1846.2 51.4
11.67 3780 1948.2 1876.8 51.8
12.09 3843 1948.2 1907.4 53.0
12.48 3906 1948.2 1927.8 53.8
12.88 3969 1948.2 1938.0 54.2
13.29 4032 1938.0 1948.2 53.8
13.70 4095 1938.0 1938.0 55.0
14.12 4158 1927.8 1938.0 55.4
14.54 4221 1917.6 1927.8 56.2
14.95 4284 1907.4 1917.6 55.8
15.33 4305 1887.0 1887.0 55.8
15.72 4347 1876.8 1815.6 52.6
16.13 4368 1866.6 1764.6 51.0
16.54 4410 1846.2 1774.8 51.0
dysponuję jeszcze logami:
LOG-01-003-008-011dynamiczne
LOG-01-003-010-xxxdynamiczne
LOG-01-003-011-xxxdynamiczne
LOG-01-008-011-xxxdynamiczne
jak będzie potrzeba to załączę je do tematu.
-
-
ad 1) poczytaj o problemach z odpalaniem na ciepło, do przeglądnięcia akumulator, połączenia elektryczne i rozrusznik lub taniej - przeróbka map startowych ale nie byle gdzie bo źle zrobione spowodują uszkodzenie koła DMF
ad 2) na pierwszy ogień do sprawdzenia 109-tka
ad 3) turbo powoli wstaje
załącz logi dynamiczne kanału 003 oraz statyczne ale w trybie BS 000
pozdrawiamwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
1. Aku ma 1,5 roku BOSCH SILVER S5 74Ah 750A, na innym też nowym (firma krzak) też się tak samo zachowywał. Przewody przejrzę a co do map mam pytanie - czy zwiększenie dawki rozruchowej paliwa coś da i czy mogę sam to wykonać VAGiem?
2. Sprawdzać, czy może od razu wymienić na nową - jakie są tego koszty?
3. Załączone logi statyczne wykonywane były właśnie w grupie BS, jednakże mam takie wykonywane w tym samym miejscu co statyczne (nie BS) - wklejam poniżej:
LOG-01-000-003-004 statyczne
Saturday 23 July 2011 16:57:31
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '000 Group B: '003 Group C: '004
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
TIME TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70
MARKER STAMP STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min °BTDC °BTDC %
0.75 43 105 0 28 98 201 90 157 112 133 0.00 903 280.0 440.0 4.8 0.41 903 1.3 5.5 2.8
1.95 43 107 0 28 98 201 90 157 112 132 1.17 903 280.0 440.0 4.8 1.59 903 1.3 5.5 2.8
3.18 43 105 0 28 98 201 90 157 111 134 2.39 903 285.0 430.0 4.8 2.81 903 1.3 5.3 2.8
4.40 43 105 0 28 98 201 90 157 111 133 3.60 903 280.0 435.0 4.8 4.06 903 1.3 5.3 2.8
5.57 43 104 0 28 98 201 90 157 111 131 4.80 903 280.0 440.0 4.8 5.21 903 1.3 5.3 2.8
6.82 43 103 0 28 98 201 90 157 111 131 6.02 903 280.0 430.0 4.8 6.44 903 1.3 5.1 2.8
8.02 43 104 0 28 98 201 90 156 111 131 7.24 903 280.0 430.0 4.8 7.66 903 1.3 5.1 2.8
9.24 43 104 0 28 98 201 90 156 111 134 8.45 903 280.0 440.0 4.8 8.86 903 1.3 5.5 2.8
10.42 43 107 0 28 98 201 90 157 111 135 9.66 903 280.0 435.0 4.8 10.08 903 1.3 5.5 2.8
11.59 43 103 0 28 98 201 90 157 111 132 10.83 903 285.0 435.0 4.8 11.25 903 1.3 5.3 2.8
12.75 43 100 0 28 98 201 90 157 111 131 12.00 903 280.0 435.0 4.8 12.40 903 1.3 5.1 2.8
13.95 43 105 0 28 98 201 89 157 111 132 13.17 903 280.0 435.0 4.8 13.59 903 1.3 5.3 2.8
15.16 43 107 0 28 98 201 89 157 111 129 14.37 903 280.0 435.0 4.8 14.79 903 1.3 5.3 2.8
16.46 43 106 0 28 97 201 89 157 111 131 15.58 903 280.0 435.0 4.8 16.04 903 1.3 5.3 2.8
17.80 43 103 0 27 98 201 89 157 111 131 16.99 903 280.0 440.0 4.8 17.44 903 1.3 5.1 2.8
19.00 43 106 0 28 98 201 89 157 111 133 18.24 903 280.0 430.0 4.8 18.66 903 1.3 5.3 2.8
20.17 43 104 0 28 98 201 89 157 111 133 19.41 903 280.0 440.0 4.8 19.81 903 1.3 5.5 2.8
21.34 43 101 0 28 98 201 89 157 111 133 20.58 903 280.0 435.0 4.8 21.00 903 1.3 5.1 2.8
22.48 43 105 0 28 97 201 89 156 111 132 21.73 903 280.0 435.0 4.8 22.14 903 1.3 5.3 2.8
23.63 43 107 0 28 98 201 89 157 111 132 22.89 903 280.0 445.0 4.8 23.29 903 1.3 5.5 2.8
24.83 43 106 0 28 98 201 89 157 111 130 24.06 903 280.0 440.0 4.8 24.48 903 1.3 5.3 2.8
26.05 43 104 0 28 98 201 89 156 111 132 25.26 903 285.0 440.0 4.8 25.68 903 1.3 5.5 2.8
27.33 43 102 0 28 98 201 89 157 111 130 26.50 903 280.0 435.0 4.8 26.94 903 1.3 5.1 2.8
28.67 43 104 0 28 98 201 89 156 111 132 27.83 903 280.0 435.0 4.8 28.30 903 1.3 5.3 2.8
29.87 43 102 0 28 98 201 89 157 111 132 29.11 903 280.0 440.0 4.8 29.53 903 1.3 5.5 2.8
31.06 43 104 0 28 98 201 89 157 111 130 30.28 903 285.0 430.0 4.8 30.70 903 1.3 5.1 2.8
32.28 43 102 0 27 98 201 89 157 111 132 31.48 903 280.0 425.0 4.8 31.90 903 1.3 5.1 2.8
33.52 43 106 0 28 98 201 89 156 111 131 32.70 903 280.0 440.0 4.8 33.13 903 1.3 5.3 2.8
34.76 43 106 0 28 98 201 89 157 111 133 33.95 903 280.0 425.0 4.8 34.41 903 1.3 5.3 2.8
35.93 43 104 0 28 98 201 89 156 111 130 35.16 903 280.0 440.0 4.8 35.57 903 1.3 5.5 2.8
37.15 43 104 0 28 98 201 89 156 111 131 36.35 903 280.0 435.0 4.8 36.77 903 1.3 5.3 2.8
38.31 43 103 0 27 97 201 89 157 111 131 37.55 903 280.0 445.0 4.8 37.97 903 1.3 5.1 2.8
39.53 43 103 0 27 98 201 88 157 111 131 38.75 903 280.0 440.0 4.8 39.17 903 1.3 5.3 2.8
40.75 43 105 0 28 98 201 88 157 111 130 39.95 903 280.0 435.0 4.8 40.39 903 1.3 5.1 2.8
41.92 43 106 0 28 98 201 88 156 111 131 41.15 903 280.0 445.0 4.8 41.56 903 1.3 5.3 2.8
43.12 43 102 0 28 98 201 88 156 111 133 42.34 903 280.0 440.0 4.8 42.76 903 1.3 5.3 2.8
44.34 43 103 0 28 98 201 88 156 111 134 43.54 903 280.0 430.0 4.8 43.96 903 1.3 5.1 2.8
45.63 43 103 0 28 98 201 88 156 111 129 44.76 903 280.0 440.0 4.8 45.21 903 1.3 5.3 2.8
47.03 43 105 0 28 98 201 88 156 111 133 46.14 903 280.0 440.0 4.8 46.66 903 1.3 5.3 2.8
48.17 43 103 0 28 98 201 88 156 111 132 47.42 903 280.0 440.0 4.8 47.83 903 1.3 5.5 2.8
49.33 43 103 0 27 98 201 88 156 111 134 48.56 903 280.0 435.0 4.8 48.97 903 1.3 5.1 2.8
50.53 43 106 0 28 98 201 88 156 111 131 49.75 903 280.0 440.0 4.8 50.17 903 1.3 5.5 2.8
51.70 43 107 0 27 98 201 88 156 111 133 50.95 903 280.0 435.0 4.8 51.36 903 1.3 5.5 2.8
52.87 43 103 0 27 97 201 88 156 111 129 52.10 903 280.0 445.0 4.8 52.51 903 1.3 5.3 2.8
54.05 43 102 0 28 98 201 88 156 111 131 53.27 903 280.0 440.0 4.8 53.70 903 1.3 5.3 2.8
55.29 43 104 0 28 98 201 88 157 111 132 54.49 903 280.0 430.0 4.8 54.91 903 1.3 5.1 2.8
56.58 43 106 0 27 98 201 88 156 111 130 55.77 903 280.0 430.0 4.8 56.21 903 1.3 5.3 2.8
57.75 43 105 0 28 98 201 88 156 111 135 56.99 903 280.0 430.0 4.8 57.39 903 1.3 5.1 2.8
58.95 43 106 0 28 98 201 88 156 111 131 58.17 903 280.0 445.0 4.8 58.59 903 1.3 5.5 2.8
60.12 43 103 0 27 98 201 88 156 111 131 59.37 903 280.0 435.0 4.8 59.76 903 1.3 5.1 2.8
61.32 43 102 0 27 98 201 87 156 111 131 60.54 903 280.0 440.0 4.8 60.97 903 1.3 5.1 2.8
62.54 43 105 0 28 98 201 87 156 111 133 61.75 903 280.0 435.0 4.8 62.17 903 1.3 5.3 2.8
63.76 43 104 0 28 98 201 87 156 111 128 62.96 903 280.0 440.0 4.8 63.40 903 1.3 5.3 2.8
65.11 43 102 0 27 98 201 87 156 111 130 64.23 903 280.0 435.0 4.8 64.72 903 1.3 5.3 2.8
66.33 43 105 0 28 98 201 87 156 111 130 65.52 903 280.0 435.0 4.8 65.96 903 1.3 5.3 2.8
67.49 43 104 0 28 98 201 87 156 111 132 66.74 903 280.0 430.0 4.8 67.14 903 1.3 5.5 2.8
68.67 43 107 0 28 98 201 87 156 111 131 67.89 903 280.0 445.0 4.8 68.31 903 1.3 5.5 2.8
69.89 43 105 0 28 98 201 87 156 111 132 69.09 903 280.0 435.0 4.8 69.51 903 1.3 5.3 2.8
71.09 43 101 0 28 98 201 87 156 111 130 70.31 903 280.0 435.0 4.8 70.73 903 1.3 5.1 2.8
72.29 43 104 0 27 98 201 87 156 111 131 71.51 903 280.0 435.0 4.8 71.93 903 1.3 5.3 2.8
73.51 43 107 0 28 98 201 87 156 111 131 72.71 903 280.0 445.0 4.8 73.13 903 1.3 5.3 2.8
74.76 43 105 0 27 98 201 87 156 111 130 73.93 903 280.0 435.0 4.8 74.38 903 1.3 5.3 2.8
76.11 43 104 0 27 98 201 87 156 111 131 75.27 903 280.0 435.0 4.8 75.72 903 1.3 5.3 2.8
77.40 43 106 0 27 98 201 87 156 111 132 76.61 903 280.0 435.0 4.8 77.05 903 1.3 5.3 2.8
78.56 43 105 0 27 98 201 87 156 111 131 77.80 903 280.0 425.0 4.8 78.20 903 1.3 5.3 2.8
79.78 43 105 0 28 98 201 87 156 111 131 78.98 903 285.0 440.0 4.8 79.42 903 1.3 5.5 2.8
LOG-01-003-010-xxxdynamiczne - mam tylko w połączeniu z innymi blokami - czy tak może być?
Saturday 23 July 2011 17:20:57
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '003 Group B: '010
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle
TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME ?
MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP mg/R mbar mbar %
0.42 1533 850.0 490.0 4.8 0.00 475.0 999.6 1132.2 100.0
1.29 1659 850.0 530.0 4.8 0.87 505.0 999.6 1203.6 100.0
2.18 1785 850.0 595.0 4.8 1.73 550.0 999.6 1315.8 100.0
3.09 1974 850.0 750.0 4.8 2.65 650.0 999.6 1499.4 100.0
3.92 2184 850.0 845.0 4.8 3.51 800.0 999.6 1836.0 100.0
4.76 2373 850.0 865.0 4.8 4.34 865.0 999.6 2050.2 100.0
5.65 2583 850.0 790.0 4.8 5.19 840.0 999.6 2060.4 100.0
6.58 2772 850.0 680.0 4.8 6.10 730.0 999.6 1876.8 100.0
7.49 2982 850.0 680.0 4.8 7.07 665.0 999.6 1693.2 100.0
8.31 3150 850.0 715.0 4.8 7.91 695.0 999.6 1805.4 100.0
9.11 3339 850.0 725.0 4.8 8.72 715.0 999.6 1897.2 100.0
9.94 3486 850.0 735.0 4.8 9.52 730.0 999.6 1968.6 100.0
10.79 3675 850.0 660.0 4.8 10.36 710.0 999.6 1968.6 100.0
11.65 3801 850.0 680.0 4.8 11.22 665.0 999.6 1836.0 100.0
12.50 3948 850.0 680.0 4.8 12.07 680.0 999.6 1917.6 100.0
13.40 4074 850.0 670.0 4.8 12.93 670.0 999.6 1927.8 100.0
14.32 4221 850.0 645.0 4.8 13.90 655.0 999.6 1938.0 100.0
15.16 4326 850.0 590.0 4.8 14.74 620.0 999.6 1897.2 100.0
16.02 4389 850.0 575.0 4.8 15.60 570.0 999.6 1774.8 100.0
Komentarz
-
-
po piewsz kolego co do problemu z paleniem i brakiem mocy zacznij od ustawienia poczatku wtrysku na wartos w okolocy 50 bo uciebie jest ponad 100 nastepnie mycie lub wymiana przepływki bo cos mało widzi przepływu .jeszcze odzcytaj wartosc w 1 bloku 2 pozycia na rozgrzanym silniku i podajdiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Co do ustawienia kąta wtrysku to co powiecie na firmę:
http://diesel-tuning.pl/cennik.php - koszt około 80 zł
A może polecacie jakiś dobry zakład w kujawsko-pomorskim, pomorskim?
Logi statyczne bloku 001 w grupie MB poniżej:
LOG-01-001-xxx-xxx w MB08 statyczne
Monday 25 July 2011 19:25:01
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '001
Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp.
TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110
MARKER STAMP /min mg/R V °C
0.00 903 5.2 1.700 84.6
0.39 903 5.2 1.720 84.6
0.78 903 5.2 1.660 84.6
1.16 903 5.2 1.680 84.6
1.54 903 5.2 1.660 84.6
1.91 903 5.2 1.640 84.6
2.26 903 5.2 1.640 84.6
2.62 903 5.2 1.680 84.6
2.99 903 5.2 1.660 84.6
3.37 903 5.2 1.660 84.6
3.74 903 5.2 1.640 84.6
4.11 903 5.2 1.680 84.6
4.47 903 5.4 1.680 84.6
4.82 903 5.2 1.640 84.6
5.18 903 5.4 1.700 84.6
5.53 903 5.2 1.660 84.6
5.89 903 5.2 1.640 84.6
6.25 903 5.2 1.640 84.6
6.62 903 5.2 1.680 84.6
6.98 903 5.2 1.660 84.6
7.34 903 5.4 1.660 84.6
7.70 903 5.2 1.700 84.6
8.05 903 5.2 1.660 84.6
8.41 903 5.2 1.640 84.6
8.77 903 5.2 1.700 84.6
9.13 903 5.2 1.680 84.6
9.52 903 5.2 1.640 84.6
9.91 903 5.2 1.640 84.6
10.30 903 5.2 1.640 84.6
10.68 903 5.2 1.640 84.6
11.06 903 5.2 1.660 84.6
11.43 903 5.4 1.640 84.6
11.79 903 5.2 1.700 84.6
12.15 903 5.2 1.660 84.6
12.51 903 5.2 1.660 84.6
12.87 903 5.2 1.680 84.6
13.24 903 5.2 1.700 84.6
13.59 903 5.2 1.640 84.6
13.95 903 5.2 1.720 84.6
14.31 903 5.2 1.660 84.6
14.67 903 5.2 1.660 84.6
15.03 903 5.2 1.660 84.6
15.42 903 5.2 1.740 84.6
15.80 903 5.2 1.660 84.6
16.20 903 5.2 1.660 84.6
16.59 903 5.2 1.680 84.6
16.97 903 5.2 1.660 84.6
17.37 903 5.2 1.660 84.6
17.76 903 5.2 1.640 84.6
18.12 903 5.2 1.640 84.6
18.49 903 5.2 1.640 84.6
18.88 903 5.2 1.700 84.6
19.27 903 5.2 1.700 84.6
19.65 903 5.2 1.680 84.6
20.04 903 5.2 1.700 84.6
20.42 903 5.2 1.680 84.6
20.79 903 5.2 1.680 84.6
21.16 903 5.2 1.640 84.6
21.52 903 5.2 1.620 84.6
21.87 903 5.2 1.680 84.6
22.23 903 5.2 1.700 84.6
22.59 903 5.2 1.640 85.5
22.95 903 5.2 1.680 84.6
23.31 903 5.2 1.640 85.5
23.67 903 5.2 1.640 84.6
24.02 903 5.4 1.700 85.5
24.38 903 5.2 1.640 85.5
24.74 903 5.2 1.640 85.5
25.10 903 5.2 1.680 84.6
25.47 903 5.2 1.680 85.5
25.82 903 5.2 1.640 85.5
26.18 903 5.2 1.660 85.5
26.54 903 5.2 1.680 85.5
26.90 903 5.2 1.660 85.5
27.25 903 5.2 1.660 85.5
27.61 903 5.2 1.660 85.5
27.97 903 5.2 1.660 85.5
28.34 903 5.2 1.660 85.5
28.69 903 5.2 1.660 85.5
29.05 903 5.2 1.660 85.5
29.41 903 5.2 1.660 85.5
29.77 903 5.2 1.680 85.5
30.13 903 5.2 1.720 85.5
30.49 903 5.2 1.660 85.5
30.85 903 5.2 1.660 85.5
31.20 903 5.4 1.680 85.5
31.56 903 5.2 1.680 85.5
31.92 903 5.2 1.640 85.5
32.28 903 5.2 1.640 85.5
32.64 903 5.2 1.720 85.5
33.00 903 5.2 1.700 85.5
33.36 903 5.2 1.660 85.5
33.72 903 5.2 1.680 85.5
34.12 903 5.2 1.660 85.5
34.51 903 5.2 1.680 85.5
34.90 903 5.2 1.680 85.5
35.29 903 5.2 1.680 85.5
35.69 903 5.2 1.660 85.5
36.06 903 5.2 1.700 85.5
36.43 903 5.2 1.680 85.5
36.82 903 5.2 1.640 85.5
37.20 903 5.2 1.680 85.5
37.57 903 5.2 1.680 85.5
Komentarz
-
-
jesli masz jakies pojecie o mechanice i checi to sam ustawisz kat wtrusku jesli nie to kazdy warszta ktury ma vaga jest w stanie to ustawic .a przyczyna cierzkiego palenia jest bardzo niska dawka u ciebie jest 5.2 mg/r a naj lepiej jak jest miedzy 3 a 3.5 mg/r. masz jeszcze logi dynamiczne z bloku 8?a dawke sie zwieksza pesuwajac nastawnik pompy .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Poczytam trochę o ustawianiu kąta wtrysku i regulacji dawki to może sam się pobawię, ewentualnie poproszę o pomoc znajomego które też ma zapędy do majsterkowania przy TDI.
Co do logów to mam dynamiczne z bloku 008 w połączeniu z 011 - czy takie mogą być?
LOG-01-008-011-xxxdynamiczne
Saturday 23 July 2011 17:23:55
038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163
Group A: '008 Group B: '011
Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME ? ? ? TIME ? ? Regulator valve?
MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP /min mbar mbar %
0.42 1470 46.0 38.2 26.2 0.00 1407 1693.2 1081.2 25.1
1.28 1596 45.8 39.0 27.6 0.84 1533 1754.4 1152.6 25.5
2.10 1701 45.4 39.6 30.0 1.70 1659 1805.4 1234.2 26.3
2.92 1848 45.2 41.2 33.4 2.51 1764 1856.4 1346.4 25.1
3.76 2016 44.8 42.0 41.0 3.34 1932 1948.2 1570.8 35.9
4.59 2226 44.6 42.0 42.6 4.16 2121 1948.2 1897.2 55.0
5.41 2436 44.4 41.6 41.6 5.01 2331 1948.2 2019.6 61.4
6.22 2604 44.2 41.2 40.2 5.82 2520 1948.2 1856.4 55.8
7.02 2793 44.2 41.0 39.4 6.61 2709 1948.2 1774.8 49.4
7.85 2961 44.0 40.8 40.2 7.42 2877 1948.2 1805.4 47.8
8.69 3150 43.8 40.6 40.6 8.27 3066 1948.2 1948.2 52.2
9.55 3360 43.6 40.2 40.0 9.11 3255 1948.2 2019.6 57.4
10.40 3528 43.4 40.0 37.4 9.97 3444 1948.2 1958.4 57.4
11.26 3675 43.2 39.6 37.2 10.84 3612 1948.2 1836.0 51.4
12.12 3822 43.0 39.0 37.2 11.68 3759 1948.2 1897.2 52.6
12.96 3969 43.0 38.4 36.2 12.54 3906 1948.2 1938.0 53.8
13.82 4116 42.6 38.4 35.6 13.40 4053 1938.0 1938.0 54.6
14.84 4263 42.4 37.6 34.6 14.32 4179 1917.6 1948.2 56.2
15.69 4368 42.2 35.2 26.2 15.30 4326 1887.0 1856.4 54.6
16.53 4431 42.0 33.2 25.2 16.11 4389 1856.4 1754.4 51.4
Komentarz
-
-
Początek wtrysku mimo że za wczesny nie spowoduje jeszcze utraty mocy (ewentualnie spadek efektywności dla małych dawek paliwa).
W załączonym później kanale 003 widać że przepływomierz ma zaniżone wskazania (w 008 widać że ogranicza dawkę), po czyszczeniu lub wymianie MAF-a turbo też szybciej wstanie.
Natomiast co do odpalania, dawkę rozruchową można w niewielkim zakresie zmienić vagiem. Chcąc to uczynić zaloguj się do silnika (login 12233) i w kanale 5 zmień 32768 na max jaki uda się zapisać czyli około ~33200, zapisz, wyjdź i wyłącz zapłon. Ponów próbę odpalania.
Dawkę główną (wyliczaną) też można adaptować w kanale 001 - nie ruszaj nastawnika mechanicznie przez stare uszczelki może się potem z pompy lać, poza tym tak minimalne odchyłki tego nie wymagają.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Czy zwiększenie dawki rozruchowej VAGiem jest "w miarę bezpieczne"? Chciałbym uniknąć unieruchomienia/uszkodzenia auta pod blokiem. A nie powiem, że nie kusi mnie aby zaraz to zmienić
gregorianin - jak się zmienia dawkę główną w kanale 001? - czy to jest ta samo o czym pisał german81 o zwiększeniu dawki na 3-3.5 mg/r - czy to też można zrobić programowo i jest "w miarę bezpieczne"?
Co do czyszczenia przepływomierza to postaram się wykonać jak tylko będę u znajomego i spróbujemy też ustawić początkowy kąt wtrysku na około 50.
Komentarz
-
-
jak nie wymienales dawno filtra powietrza to wymien
dawke sprobuj zmienic Vag'iem , nastawnika narazie nie ruszajwww.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81kolego decyzia nalezy do ciebie co zrobisz czy tylko zmienisz adaptacie vagiem czy przestawsz dawke nastawnikiem .zmiana po przez adaptacie jest szybsz ale nie zawsze daje 100% efekt
małe OT. Kolego proszę zacznij używać słownika. Masakra :shock:PerfectService by DGW
Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+
Komentarz
-
-
Filtr powietrza był wymieniany w marcu tego roku, także jakieś 4 miesiące temu. Chyba nie powinien się jeszcze zabrudzić (przejechałem w tym okresie około 10 000 km - raczej bez piaszczystych bezdroży).
Doświadczeni koledzy dajcie mi znać czy jako początkujący użytkownik VAGa dam radę bez problemu zwiększyć sam dawkę rozruchową - chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo samochodu a nie obsługę programu??
Komentarz
-
-
Tireknie,
odnośnie punktu 2 to kiedy i na jaki był wymieniany filtr paliwa?
reszta tak jak napisał gregorianin, z tym że "zwiększanie dawki" przez zmianę parametrów z VAG-a lub też przestawianie nastawnika podejrzewam że pomoże jak umarłemu kadzidło. Pierwsze co to elektryka-aku, rozrusznik, masy jeśli to nie pomoże to zmiana mapy rozruchu
Zamieszczone przez TireknieDoświadczeni koledzy dajcie mi znać czy jako początkujący użytkownik VAGa dam radę bez problemu zwiększyć sam dawkę rozruchową - chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo samochodu a nie obsługę programu??NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Tireknie jak napisał mój przedmówca, zwiększenie vagiem dawki startowej nie dość że jest możliwe w niewielkim zakresie to jeszcze jej wartość nie jest bezpośrednią przyczyną Twoich problemów ale czasem w niewielkich problemach doraźnie pomaga. Podstawa to układ rozruchowy oraz jego zasilanie, doprowadzenie go do takiego stanu aby w ciągu jednej sekundy rozpędzał CIEPŁY silnik do 250rpm/min nieraz jest kosztowne więc ekonomiczniej wychodzi przerobić mapki startowe.
no i na koniec - możesz śmiało eksperymentować, nic nie zepsujesz.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregorianinno i na koniec - możesz śmiało eksperymentować, nic nie zepsujesz.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa
Filtr paliwa wymieniany był w marcu tego roku i przejechałem jakieś 10k km na nim. Co do firmy to z paragonu sczytałem 107 725 AP. Znajomy kupował raczej nie najgorsze części kiedy mi go wymieniał.
Co do ustawienia kąta wtrysku i dawki paliwa to wstępnie popytałem znajomych i polecili mi mechanika który zajmuje się takimi rzeczami w mojej obecnej okolicy (Kwidzyn). Liczy on sobie jakieś 200 zł za ustawienie tych dwóch rzeczy ale będę musiał trochę poczekać bo koleś jest zawalony robotą.
Mam jeszcze pytanie o przepływomierz - czy po zrobieniu dwóch powyższych rzeczy może się okazać że przepływomierz jest dobry, czy ewidentnie z logów wynika, że już nie domaga?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZamieszczone przez gregorianinno i na koniec - możesz śmiało eksperymentować, nic nie zepsujesz.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregorianinNie można, nie ma takiej możliwości abyś zrobił coś takiego przez zmianę parametrów VAGiem.
Zamieszczone przez TireknieMam jeszcze pytanie o przepływomierz - czy po zrobieniu dwóch powyższych rzeczy może się okazać że przepływomierz jest dobryNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Postępy w temacie Skody:
Odnośnie wyłączenia się silnika (punkt 2) podczas jazdy dzisiaj mi się problem powtórzył - zauważyłem, że stało się to na bardzo nierównej nawierzchni - samochód podskakiwał na polskich drogach. Prędkość była nieduża - jakieś 20-30km/h. Następnie nie mogłem odpalić auta - rozrusznik kręcił normalnie. Pomogło dopiero jak potraktowałem okolice przekaźników uderzeniem ręką Oczywiście już kupiłem i zmieniłem przekaźnik 109 - mam nadzieje, że pomoże.
Wydaje mi się że przekaźnik mógł też mieć wpływ na to, że nie mogłem nieraz odpalić auta po krótkim postoju - pisałem o tym w punkcie 1.
Dam znać czy wymiana 109 pomogła za jakiś czas.
Odnośnie punktu 3 to jestem umówiony z "pompiarzem" pod koniec przyszłego tygodnia na regulację kąta wtrysku i dawki paliwa. Może też sprawdzi wtedy przepływomierz co jest z nim nie tak.
[ Dodano: Sob 27 Sie, 11 11:36 ]
Witam,
Aby temat był pomocny dla innych w przyszłości mogę napisać już ostateczne podsumowanie:
ad 1
Odnośnie zapalania, że autko musi dwa razy zakręcić to po prostu tak jest i to już mi nie przeszkadza, mechanik stwierdził, że każdy silnik ma swój sposób zapalania i że ten mój nie odbiega od standardu.
W temacie problemu z niemożliwością zapalenia auta po krótkiej jeździe był to na 99,99% przekaźnik 109 - odpowiedzialny za sterowanie pompą wtryskową. Po wymianie 109 już mi się to nie powtórzyło
ad 2
W tym punkcie winny był też przekaźnik 109. Zdarzyło mi się jeszcze raz, że na nierównościach autko zgasło, następnie nie mogłem go odpalić. Po "delikatnym" wstrząśnięciu okolic przekaźników autko od razu zapaliło i od razu jechałem po nowy przekaźnik. Po wymianie spokój i bezstresowa jazda, że auto zgaśnie
ad 3
No mogę już z czystym sumieniem podsumować też ten punkt. Zaprowadziłem autko do "pompiarza" który ustawił kąt wtrysku i dawkę paliwa. Kąt wg mechanika był nieznacznie źle ustawiony, natomiast co do dawki była spora rozbieżność. Dawka została przestawiona z około 5,6 na 3,8.
W końcu cieszy mnie jazda moją Octavką a i spalanie wydaje mi się delikatnie mniejsze.
W noc po odebraniu autka jechałem do Zakopca na długi weekend i autko z 4 dorosłymi osobami + pełen bagażnik spisywało się znakomicie. Sumując kilka godzin w korkach i po przejechaniu łącznie 1200 km autko średnio spaliło 5,3 l / 100 km (80% z klimką) - mam wrażenie, że delikatnie mniej pali - o jakieś 0,2 l na 100 km ale jeszcze to będę sprawdzał.
Od mechanika usłyszałem kilka pochlebnych zdań na temat mojej O1, że na prawdę działa tak jak powinna, szczególnie przyśpieszenie i na koniec powiedział: "żeby wszystkie Octavie były taka jak Pana."
Jakby ktoś szukał sprawdzonego "pompiarza" w okolicach Kwidzyna to mogę takowego polecić.
Dziękuje za pomoc wszystkim, którzy zaangażowali się w mój temat!!
Oczywiście zaraz kliknę odpowiednio "pomógł" dla trafnych podpowiedzi
Komentarz
-
Komentarz